jueves, 3 de febrero de 2011

SÈRIES A CAN JOFRESA

Tot i les sensacions no del tot bones, ha sortit un entrenament de força qualitat. Un total de 19km a les pistes de Can Jofresa repartits en un calentament previ de 4km i dues sèries de 3km, una de 2km i una de 1km. Recuperant entre sèrie i sèrie una distància de 1km.
L'entrenament a més ha sigut amb molt bona companyia ja que en la serie de 2km m'ha tibat el Pep (sort d'ell perquè les meves cames no anaven). I per acabar-ho d'arrodonir he rodat una estona per l'herba amb el Just.
Aquí teniu els parcials de ritmes.


3 comentarios:

  1. Bon entreno si senyor! Exactement el mateix que el meu, tot i que els meus ritmes han estat una mica més baixos... deus tenir un bon entrenador xDD

    ResponderEliminar
  2. De fet em va faltar una sèrie de 2km pero el meu cos ahir no donava per a més... Com et va anar a tu l'entrenament? sisi tenim un entrenador que és brutal!!!

    ResponderEliminar
  3. gràcies per les teves paraules, però només t'he fet companyia i estic content de que t'he servit. Però res, ho has fet totalment sol.

    ResponderEliminar