lunes, 16 de septiembre de 2013

CURSA DE LA MERCÈ

Aquest any no he fet paron total d'entrenaments, però des del Maig si que és veritat que he baixat molt els km's setmanals i les sèries i això es nota.

Per ser Setembre, no estic massa fi de forma i això ho he pogut comprovar a la Cursa de la Mercè.
Venia amb la idea de fer uns 37 minuts aprox i ... res!!!

Començament ràpid i controlat al costat de la Hasna Bahom... però a mesura que van passant els metres (a partir del km 3) perdo pistonada i tant el cardio com les cames donen psintomes de no anar bé.

Afluixo el ritme i la gent comença a passar-me de forma desmesurada i això em fa enfonsar.

Passo el km 5 en 18'25" però amb males sensacions i em costa molt poder mantenir un ritme constant.
Vaig de més a menys i la part final se'm fa llarguíssima.

Entro a meta en 38'46" amb sensacions no gens bones (tot i la meva cara de la foto).

En resum.... mal dia i em falta moooolt d'entrenament per poder córrer com fa un any.
 
Cursa de la Mercè (15/09/2013)
Distància: 10 km
Temps: 38'46"
Posició: 252º

No hay comentarios:

Publicar un comentario