lunes, 12 de marzo de 2012

MITJA MARATÓ MONTORNÉS

Setmana prèvia amb baixada de km's als entrenaments però pel que sembla no ha estat suficient.

Tot començava d'una forma inmillorable a Montornés amb un munt d'amics i cares conegudes.
Foto de familia amb tota la colla a les 9.30h a l'arc de sortida i tots a fer el calentament corresponent.

La idea és intentar aconseguir sub1h22'.
Em situo bé a la sortida just al costat de l'Alex i del Gallego i amb la mirada posada a l'Inna. Una atleta molt regular que potser em podrà ajudar a regular el ritme.

Tret de sortida, rapidament em poso al costat de l'Inna i fem els primers km's plegats regulant molt bé el ritme i molt còmode però és a partir del km 4 quan la força de les cames comença a desaparèixer per moments, com si m'estiguesin desinflant l'energia i cada vegada estigués més dèbil.

Vaig enlentint el pas casa vegada més, miro el crono i el ritme va disminuint metre a metre de tal forma que anímicament em desmonto totalment.

Els km's se'm fan eterns i no li trobo el sentit del per què continuar corrent, però a la vegada el meu cap em diu que segueixi avançant... un autèntic dilema entre el cap i les cames.

Vaig mirant enrere continuament, corredors i corredors em passen i passen, i jo soc incapaç d'allargar cama, d'anar més ràpid.
Curiosament de cardio vaig perfecte, però les forces em fallen per tot arreu.

Em passa el Jordi Bellart i ens animem, el Jordi Gallego intenta una vegada i una altra que m'engantxi a ell i que anem plegats. Ho intento, però res de res.

Mitja volta a La Roca del Vallès. Psicològicament queda menys de la meitat, però el meu patiment és important i cada vegada tinc més ganes de caminar.
Em tiba tot el cos, inclús amb rampes puntuals.

M'avança el Paco i ens animem. Va fort!!! Podrà fer marca!!!!

La tornada se'm fa molt llarga fins al punt que a l'arribar a l'avituallament del km 15 m'aturo completament, bec aigua i estiro una mica les cames.

Em refaig una mica i continuo trotant com puc.
M'atrapa l'Isabel Olivan, ella tampoc va gens bé. Ens ajudem mutuament i ens portem l'un a l'altre fins a meta amb un temps de 01h33'59"

Un cop acabada la cursa toca reflexionar del Per què! Un mal dia? Massa càrrega de km's? Una pàjara?

Sigui com sigui, només és una cursa.

La part boníssima del dia, veure a la meva germana debutar en mitja marató amb un fantàstic temps de 01h43'. Felicitats Gemma!!!

Mitja Marató de Montornés (11/03/2012)
Distància: 21km 97m
Temps: 01h33'59"
Posició: 623º




No hay comentarios:

Publicar un comentario