lunes, 30 de enero de 2012

MITJA MARATO DE TERRASSA

La veritat és que el recorregut de la mitja de Terrassa personalment no m'atrau massa ja que és un constant puja-baixa, però no deixa de ser la mitja de la nostra ciutat.

Un ambient inmillorable en el que es converteix en un punt de trobada amb companys d'entrenament, amb companys d'Arec i de diferents altres clubs, amb companys de Viladecavalls i de Terrassa ...

Una cursa en què el factor motivació influeix molt ja que correm a casa i ens coneixem a la perfecció tot el traçat de la cursa.

Quedem a les 9.30 per fer la fotografia de grup d'Arec sota l'arc de sortida, però degut a la gran massificació de corredors molts no arriben a temps de poder-se fer la foto.

Comencem a fer el calentament amb el Paco, Alex, Toni... i ens anem saludant amb molts companys.

Situats ja a la linia de sortida, em trobo amb el Ruben Cid, Juan Pedroche ...
Tothom està molt fort i a Terrassa es dona absolutament tot! De fet, la majoria de gent va amb la idea de fer grans marques. Jo em conformo en poder igualar la hora i 25 minuts de l'any anterior.

Primers metres al costat del Ruben Cid. Em noto molt còmode i les sensacions son ben bones. Primers 3 kms a ritme per sota de 3'40 min/km !!!

Passo pel Carrer Colon i pel Vapor i allà em trobo amb els ànims del Dani Mañosa, del Pep Moliner, del Toni i del Carles!! Motivació genial per encarar el tram complicat de l'Avinguda del Vallès.

M'intento regular al màxim per tal que no passi factura més endevant l'esforç.
Molts metres amb el Manu i amb l'Esparza, companys de Viladecavalls que sempre tinc com a referència.
Encaro l'Avinguda Francesc Macià, allà m'avancen el Toni Latrilla i el Cristian. Quins dos cracks!!! Ens animem mutuament!

Van passant els km's i em noto bé. Les cames responen i veig cada vegada més factible baixar de la hora i 25 minuts i inclús aconseguir marca personal.

Arribo a la Rambla i ho veig clar. Tocarà patir una mica més, l'objectiu ja és la hora i 23 minuts.

Molts ànims d'amics, companys i espectadors que estàn passant el matí de diumenge animant a tots els corredors i que fan que la moral pugi i surti un extra de força per encarar la part final de la mitja.

Objectiu aconseguit!!! 01h23'21"

Vull donar les gràcies a tots els que heu animat als corredors i felicitar a tots els campions que heu corregut tant la Santi Centelles com la mitja, i en especial als que heu aconseguit MMP que en sou molts!

Salut i km's!!!


Mitja Marató de Terrassa (29/01/2012)
Distància: 21km 97m
Temps: 01h23'21"
Posició: 107º










No hay comentarios:

Publicar un comentario